Time and Date

Tuesday, April 21, 2009

Pulau Perhentian

nampak cetek...tapi sgt dalam....ilusi optik......

sempat posing dengan gaya bersama life jaket...

gaya lebih bebas tanpa life jaket...

gambar nie blh buat wallpaper...model pulau perhentian.
keindahan ciptaan Allah s.w.t.....subhanallah....
tolong betul tali sauh...sebelum aku melompat ke dalam laut.
sempat berpaut lg....nk bergambar kan..kedalaman laut sampai x cecah kaki..
ikan mmg banyak...lawa2 pulak tu.

13,14 april baru nie aku dan rakan kelas pegi pulau perhentian.lebih kurang 27 org pergi termasuk pensyarah aku dari Yaman bersama parents dia dan seorang pensyarah ekonomi dan nutrition..mmg aku boleh bagi 5 bintang la kat pulau nie. keseronokan aku pada keindahan pulau dan suasana 'cool' pulau nie. dengan masa perjalanan menaiki bot lebih kurang 30 minit dari jeti kuala besut. kitaorg berkampung di pulau besar, di samudera resort sebelah dengan arwana resort.
sempat la ber'snokeling' pada hari kedua tu, dekat 5 jam jugak la dok kat laut tu. berpeluang la aku tengok terumbu karang,ikan2 yg menarik,penyu dan ikan yu....pastu berjaya jugak aku buat pertama kali x pakai life jaket dalam laut.hahaa..pastu balik terus demam. sbb letih sgt bergodek2 dalam laut tu. aku x blh nk cerita panjang sbb esok ada test lg. hehe.. sekian. wassalam.

3 comments:

  1. gilo sedak buleh gi ko pulau ni..berapo kos gi denung? gi balik ngan chalet tu?

    ReplyDelete
  2. byr rm65 je sorang...yg lain dapat sponser....=)

    ReplyDelete