Time and Date

Sunday, October 10, 2010

Dari Tronoh ke Toronto.

salam.
melepasi waktu dari pagi ke petang yang santai agak menyeronokan.pagi membaca pasal GPS,GIS,Presicion Agriculture,Fertilizer recommendation,semivariogram,Interpolation,
DGPS..bla..bla..bla...
petang pula menafsir apa dan menghurai apa itu semua...itulah test. selesai.

selesai acara formal terus aku menuju ke alam maya..dok baca paper sambil melayari maklumat sepatutnya. tut2 aku terbaca satu article pasai budak UTP 'chong' utusan. baca tajuk pun dah gelak sakan. sebab aku pernah terfikir nak buat mcm tu. rupa2nya mereka pun ada fikiran mcm itu...hahaha. aku punya pendapat peribadi...benda tu kecik sebenarnya....tok sah la dok hebah mcm nak cari publisiti pulak utusan ni. byk lagi berita sepatutnya diperbesarkan.sepatutnya org yg publish benda tu la kena jawab..nampak sgt tak pandai tapis.(sedap komen weh)..dah tau rugi tu mula la dok buat benda pelik2.itu lah dia bila penipu di tipu.....dari toronto balik ke tronoh..mmg 2,2 tak senonoh!

ni blog yg aku baca pasai isu ni --->http://syahrilkadir.wordpress.com/

No comments:

Post a Comment