Time and Date

Wednesday, October 6, 2010

Diari Semalam-7.10.10

Salam perpaduan.salam 1malaysia.salam pantai timur..
Pagi semalam sebelum bertolak ke ladang sawit Prof Manaf aku macam tak bersemangat. Mungkin sebab penat ke hulu ke hilir hari sebelum tu. Menguruskan order replika menara eifel tower ke sabah di samping mencari hormon utk ikan keli aku nnti. Semua berjalan lancar, menara selamat sampai ke destinasi ptg smlm.transaksi selesai mlm tadi jugak.maybank memudahkan lg.selesai segalanya terus melompat ke kolam.melepaskan penat dan serabut ke dalam air. Skill kuak lentang tak menjadi lg. Sian kat kwn aku yg semangat mai tapi lupa bwk benda wajib.haih..tengok saja.
Pagi yang sama sementara menuntu triton cukup panas, dean nak pakai pulak. Tukar pada alza. Hj Razak dari jauh datang dekat aku.”eh annas,kambing awk selamat melahirkan anak”. Sekor bilang Hj. Seronok dan gembira.gelak pon ada.nnti sabtu ni buleh pi tengok.jadi 21 dah. 21 number fav aku. Sapa nak beli lembu atau kambing?
Ladangnya jauh sekali. Sampai setelah perjalanan beberapa hari.hanya dgn berjalan kaki.tapi dgn kereta hanya sejam sebih cket2..usia 8 tahun.pokok tak berapa bosar.buah ada.agak berbukit areanya.6 ekar. Dekat dgn tapak latihan mara. Dekat jugak dgn sungai yg lawa dan mempersona. Aku fikir buleh buat resort lagi bagus.tapi mau bagi popular sikit area tu macam sekayu.btul2 tepi sungai.
Mr Azhar yang order menara itu rupanya pengumpul bangunan @ binaan yang hebat di dunia. Dia sudah ada 4 yg hebat mcm piramid. Dia bilang sama aku mau cari Taj Mahal pula. Sapa tau bagi info sama aku.kerja dia sebonarnya seorang Chef di K.Kinabalu,Sabah. Hotel kot.
Tidoq lena bila penat.bagai ngantuk di sorong bantal.kawan ihsan mai dari russia pon x perasan.maaf tak dapat layan.aku yg layan tidoq. Hari yang membahagiakan walau pada mula nampak mcm suram..

No comments:

Post a Comment